Minulý týden mi nabourali zadek auta. Zavolala jsem policii, ta vše sepsala. Ihned jsem kontaktovala pojišťovnu řidiče, který mě naboural a škodu jsem nahlásila. Cca za 4 dny přijel likvidátor a sepsal poškození zadní části mého vozu s tím, že se auto opraví. Jelikož nerozumím technickým věcem, byl mi jeho záznam z jeho zkoumání zcela nic neříkající. Byla jsem však přesvědčena, že jednám s odborníkem pojišťovny, a proto jsem nic nerozporovala. Za 10 dní mi přišlo na účet 29 000Kč s tím, že si mám za tuto cenu opravit své auto. Ač technicky nevzdělaná, bylo mi zcela jasné, že tato částka určitě stačit nebude. Zoufalá jsem si postěžovala kamarádce.
Známá mi doporučila, ať zkontaktuji Bosáka (www.ujma.cz) a poradím se, jak dál. Ten ještě týž den přijel, podíval se na auto a okamžitě věděl, že původní zhodnocení stavu auta je zcela špatně. Věc začal řešit a do týdne a půl mi na účet dorazilo zbylých 105 000Kč (totální škoda). Jsem ráda, že jsem si nechala poradit, protože jsem klidně mohla začít opravovat auto hned na začátku a vyplacená cena by určitě nestačila a já bych ve finále byla nejen bez auta a možnosti auto případně prodat, pro jeho nefunkčnost, ale i bez peněz. Díky doporučení jsem získala finance, které vypovídají o faktické hodnotě auta.
Likvidátor nemá patent na správné rozhodnutí v řešení Vaší pojistné události. Stojí za to zavolat a poradit se s námi, neboť víme, jak Vám co nejlépe pomoci. Využijte našich letitých zkušeností ve svůj prospěch.